Online analyse
Wil jij je prestaties online verbeteren? Dan moet je weten met welke middelen de huidige resultaten zijn bereikt. Een online analyse geeft inzicht en is het ideale vertrekpunt voor verbetering en groei.
Lees meerWil jij je prestaties online verbeteren? Dan moet je weten met welke middelen de huidige resultaten zijn bereikt. Een online analyse geeft inzicht en is het ideale vertrekpunt voor verbetering en groei.
Lees meerWie wil er nu niet als eerste in de zoekresultaten staan op Google? Dat betekent dat je goed gevonden wordt, zodat kopers op je website komen. Dat kan alleen als je site is geoptimaliseerd voor zoekmachines.
Lees meerWil je werken aan loyaliteit of naamsbekendheid? Dan is e-mail marketing een uitstekend middel om nieuws, innovaties of aanbieding naar je bestaande en bekende relaties te pushen middels e-mail.
Lees meerDoor content gaat je website leven en daarmee jouw merk. Content is cruciaal voor zoekmachines en zorgt ervoor dat je gezien wordt als autoriteit. Bovenal geeft het een consistent beeld over je bedrijf.
Lees meerIn de digitale wereld bestaan veel mogelijkheden om digitaal te adverteren om je doelgroep te bereiken. Resultaten daarvan zijn uitstekend te meten en de kosten zijn per klik of per dag te beheren.
Lees meerInternationaal, nationaal en lokaal zaken doen vergt een andere marketing aanpak. Ben je als bedrijf gericht op een lokale of een regionale markt, dan vereist dit zijn eigen unieke lokale aanpak.
Lees meerSteeds meer mensen hebben een mobiele telefoon en zijn altijd online. Het is een uitstekend middel om je commerciële succes te vergroten en je doelgroep persoonlijk en direct op mobiele wijze te bereiken.
Lees meerJe kan alleen online succesvol zijn indien je website bezoekers trekt en als jij die bezoekers weet om te zetten naar klanten. E-commerce activiteiten richten zich op het trekken van mensen naar jouw website.
Lees meerIs jouw doelgroep aanwezig op Social Media? Dan kan Social media marketing je onder andere helpen met creëren van verkeer naar je website, je bereik maar ook je merk- en naamsbekendheid te vergroten.
Lees meerSlechte prestaties worden tegenwoordig online afgestraft. Online reputatie management zorgt ervoor dat negatieve kritiek of feedback op je bedrijf wordt behandeld en dat je reputatie hoog blijft.
Lees meerBen je niet tevreden over het aantal mensen dat klikt op je site, zichzelf registreert of het gevulde winkelmandje afrekent bij de kassa? Dan wordt het tijd om je conversie te optimaliseren.
Lees meerMaak jij al werk van klanten die erg tevreden zijn over jouw merk? Je kan ze vaak inzetten als extra 'verkoopteam'. Als zij je aanbevelen en er volgt een verkoop, dan verdienen zij een klein deel van de omzet of winst.
Lees meer