Online analyse

Hoe staat jouw bedrijf er online bij? Met onze online analyse kijken wij hoe jouw bedrijf het online doet. We kijken naar het website ontwerp, de functionaliteit en de inhoud. Daarnaast maken we een vergelijking van een aantal zoekwoorden ten opzichte van de concurrent en hun online vindbaarheid. Wij analyseren jouw online aanwezigheid zodat je je sterke en zwakke punten inzichtelijk hebt. Dit is het vertrekpunt voor je verdere digitale strategie.

Een technische analyse kan nooit alleen aan de basis staan voor verdere verbetering. Het heeft onze voorkeur om je klant erbij te betrekken. Want weet jij wat jouw klanten van je website vinden? Waarom gebruiken zij hem wel of waarom gebruiken zij hem niet? Heb je voldoende zicht op de waarde die klanten hechten aan een kwalitatief goed digitaal kanaal? Klanten leveren vaak een schat aan informatie waarmee je je digitale strategie kan verbeteren.







Belangrijk onderdeel van online marketingstrategie

Geen enkel bedrijf kan nog zonder een goede digitale strategie en goede online aanwezigheid (presence). De wereld wordt digitaal en je kan gewoon niet achter blijven. Door een actieve online aanwezigheid vergroot je je zichtbaarheid en bouw je aan de reputatie van je merk. Online bent je in staat om 7 dagen per week en 24 uur per dag potentiële bezoekers te trekken. Online marketing staat tegenwoordig ook niet meer los van offline marketing. Wanneer beide kanalen goed op elkaar zijn afgestemd haal je het maximale uit je marketinginspanningen. Onze online analyse geeft je bedrijf een helder beeld van waar je nu staat. Het is een ideaal vertrekpunt voor verdere verbetering en groei.



Wat houdt een online analyse in?

  • Een belevingsanalyse intern (binnen uw bedrijf)
  • Een belevingsanalyse extern (bestaande klanten)
  • On-page en off-page analyse
  • Een vergelijking met concurrenten
  • Uw ranking met betrekking tot gedefinieerde zoekwoorden
  • Social Media aanwezigheid
  • Zichtbaarheid van het merk bij zoekmachines
  • Ontwerp en functionaliteit van uw website
  • Webverkeeranalyse & meer verkeer
  • Ideeën om meer zaken te doen






Uw online analyse bestaat uit:

Een intake vooraf om de scope te bepalen

Een belevingsanalyse over de website bij de doelgroep en medewerkers

Een belevingsanalyse of waarde-onderzoek bij uw klanten

Een gedetailleerde samenvatting van onze bevindingen, aanbevelingen en bronnen

Een uitgebreide presentatie

Een strategisch verbeterplan



Waarom een online analyse?

Een online analyse is het vetrekpunt voor je verdere online strategie. Daarvoor is het nodig om te weten wat je doelgroep vindt, wat zij ondernemen om een aankoop te doen en hoe de huidige marketingactiviteiten werken en presteren. Een goed inzicht in de prestaties werkt het beste, zodat je er zeker van bent dat toekomstige aanpassingen naar ieders tevredenheid uitpakken en je zichtbaarheid ook daadwerkelijk wordt vergroot. En mist je nog wat in onze analyse wat je graag zou willen weten? Laat het ons dan weten.



Onze tevreden klanten



  • Logo Rhodos
  • Logo BlinqDuurzaam
  • Logo BlinqKachels
  • Logo Voetzorg Wezep
  • Logo van Limburg Stirum Korpsen
  • Logo Ridder
  • Logo PinkRoccade
  • Logo Zorg voor Zorgprofessionals
  • Logo Transformatie Partners
  • Logo van Gas naar Warmtepomp



EenvoudigPersoonlijk contact



Vragen?Stel ze gerust

Waarmee kunnen we helpen?

Waar zullen we aan werken?